Administrator al serviciului de primire şi cazare
Jolly Alon

4 aprilie 2025

Chișinău
De la 1 an
În ture
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Responsabilități:
-Să-i întâmpini pe clienți și să îndeplinești operațiunile de check-in și check-out cu profesionalism.
-Să răspunzi la telefon și să oferi consiliere clienților deja cazați sau celor care urmează să sosească la hotel și cer informații suplimentare.
-Să supraveghezi și să coordonezi, în unele cazuri, întreaga activitate a recepției, de la portari la băieții de serviciu și la cameriste.
-Să cunoști foarte bine toate facilitățile pe care le oferă hotelul, detalii despre restaurant, meniu, room-service și curățătorie de haine – dacă este cazul.
Cerințe:
-Cunoașterea limbilor Rusă, Română, Engleză.
-Responsabilă, punctuală, cu experiență de cel putin un an.
Chișinău
Data actualizării:
4 aprilie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut