Administrator al serviciului de primire şi cazare
Jolly Alon
4 aprilie 2025
Chișinău
De la 1 an
În ture
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Responsabilități:
-Să-i întâmpini pe clienți și să îndeplinești operațiunile de check-in și check-out cu profesionalism.
-Să răspunzi la telefon și să oferi consiliere clienților deja cazați sau celor care urmează să sosească la hotel și cer informații suplimentare.
-Să supraveghezi și să coordonezi, în unele cazuri, întreaga activitate a recepției, de la portari la băieții de serviciu și la cameriste.
-Să cunoști foarte bine toate facilitățile pe care le oferă hotelul, detalii despre restaurant, meniu, room-service și curățătorie de haine – dacă este cazul.
Cerințe:
-Cunoașterea limbilor Rusă, Română, Engleză.
-Responsabilă, punctuală, cu experiență de cel putin un an.
-Să-i întâmpini pe clienți și să îndeplinești operațiunile de check-in și check-out cu profesionalism.
-Să răspunzi la telefon și să oferi consiliere clienților deja cazați sau celor care urmează să sosească la hotel și cer informații suplimentare.
-Să supraveghezi și să coordonezi, în unele cazuri, întreaga activitate a recepției, de la portari la băieții de serviciu și la cameriste.
-Să cunoști foarte bine toate facilitățile pe care le oferă hotelul, detalii despre restaurant, meniu, room-service și curățătorie de haine – dacă este cazul.
Cerințe:
-Cunoașterea limbilor Rusă, Română, Engleză.
-Responsabilă, punctuală, cu experiență de cel putin un an.
Chișinău
Data actualizării:
4 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut