Asistent E-Commerce & Marketing
Eztem Corp
15 aprilie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Angajăm și persoane cu dizabilități
Asigurarea suportului operațional pentru activitățile zilnice ale companiei, cu accent pe gestionarea platformelor online, produselor, promovarea în social media și sarcini administrative curente.
Responsabilități principale
1. Website & Produse
- Introducere, actualizare și optimizare produse pe platformele online
- Verificarea conținutului (texte, imagini, prețuri, descrieri)
- Asistență în listări SEO (titluri, cuvinte cheie, categorii)
2. Social Media & Marketing
- Publicarea de postări pe retele de socializare conform brief-urilor
- Monitorizarea reacțiilor și comentariilor, interacțiune minimă cu utilizatorii
- Sugestii de conținut promoțional și tematici sezoniere
3. Administrativ & Office
- Organizare documente (Word, Excel)
- Rapoarte simple de activitate sau stocuri
- Alte sarcini administrative sau de birou, la cererea superiorului
4. Suport Direct pentru Management
- Urmărirea taskurilor alocate
- Respectarea termenelor limită
- Comunicare constantă privind statusul sarcinilor
Cerințe & Abilități
- Cunoștințe bune de Microsoft Excel & Word
- Capacitate de organizare și prioritizare
- Atenție la detalii, seriozitate, inițiativă
- Abilități de navigare online și social media
- Dorință de învățare și dezvoltare profesională
Responsabilități principale
1. Website & Produse
- Introducere, actualizare și optimizare produse pe platformele online
- Verificarea conținutului (texte, imagini, prețuri, descrieri)
- Asistență în listări SEO (titluri, cuvinte cheie, categorii)
2. Social Media & Marketing
- Publicarea de postări pe retele de socializare conform brief-urilor
- Monitorizarea reacțiilor și comentariilor, interacțiune minimă cu utilizatorii
- Sugestii de conținut promoțional și tematici sezoniere
3. Administrativ & Office
- Organizare documente (Word, Excel)
- Rapoarte simple de activitate sau stocuri
- Alte sarcini administrative sau de birou, la cererea superiorului
4. Suport Direct pentru Management
- Urmărirea taskurilor alocate
- Respectarea termenelor limită
- Comunicare constantă privind statusul sarcinilor
Cerințe & Abilități
- Cunoștințe bune de Microsoft Excel & Word
- Capacitate de organizare și prioritizare
- Atenție la detalii, seriozitate, inițiativă
- Abilități de navigare online și social media
- Dorință de învățare și dezvoltare profesională
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
15 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut