Customer service / Junior export sales
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania este în cautare de un Customer service manager / Junior Export Sales pentru a susține operațiunile de vânzări în creștere și pentru a aduce valoare adăugată Departamentului Comercial.
Dacă ești o persoană dinamică, cu integritate ridicată și entuziastă, alătură-te unei crame recunoscute internațional!
Responsabilități:
Înregistrarea și monitorizarea comenzilor clienților și asigurarea executării acestora;
Să ții evidența prognozei de vânzări, a stocului curent, a programului de producție și să menții funcțiile relevante actualizate;
Pregătirea proiectelor de contracte și a altor documente de suport pentru operațiunile departamentului comercial;
Furnizarea de asistență administrativă și vânzări operaționale și lucrul activ pentru optimizarea sarcinilor administrative;
Asistarea în dezvoltarea prezentărilor de produse și comerciale pentru clienți;
Asistența în cercetarea pieței, analiza datelor și monitorizarea concurenților;
Asistarea în funcțiile de contabilitate, rapoartele de cheltuieli și creanțele;
Suport în trimiterea expedierilor de probe, emiterea documentelor relevante.
Cerințe:
Diplomă de licență sau o combinație echivalentă de educație și experiență;
Experiență în asistență personală, administrativă sau management de birou;
Bune cunoștințe ale produselor Microsoft Office, în special PowerPoint și Excel;
Entuziasmat să învețe noi abilități și capacitatea de a înțelege o cantitate mare de informații;
Orientat spre detalii și obișnuit să lucreze în cadrul unor termene strânse și sub presiune;
Abilitatea de a introduce cu precizie datele și de a menține atenția la detalii;
Deschis cultural și cu o mentalitate puternic orientată spre serviciu;
Bune abilități de cooperare și echipă;
Nivel ridicat de independență și auto-organizare, precum și abilitatea de a folosi inițiativa proprie, de a prioritiza și planifica în avans;
Abilități excelente de comunicare în limba engleză, română și rusă.
Compania oferă:
Ore de lucru stabile într-un mediu de lucru prietenos;
Mentori experimentați, care te vor ajuta să te implici în muncă;
Oportunități de creștere profesională și financiară;
Pachet de remunerare corect.
Dacă sunteți interesat de această ofertă, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, specificând denumirea postului. Pentru informații suplimentare, sunați la numărul de telefon: +373 782 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
+373 782 08 500
Dacă ești o persoană dinamică, cu integritate ridicată și entuziastă, alătură-te unei crame recunoscute internațional!
Responsabilități:
Înregistrarea și monitorizarea comenzilor clienților și asigurarea executării acestora;
Să ții evidența prognozei de vânzări, a stocului curent, a programului de producție și să menții funcțiile relevante actualizate;
Pregătirea proiectelor de contracte și a altor documente de suport pentru operațiunile departamentului comercial;
Furnizarea de asistență administrativă și vânzări operaționale și lucrul activ pentru optimizarea sarcinilor administrative;
Asistarea în dezvoltarea prezentărilor de produse și comerciale pentru clienți;
Asistența în cercetarea pieței, analiza datelor și monitorizarea concurenților;
Asistarea în funcțiile de contabilitate, rapoartele de cheltuieli și creanțele;
Suport în trimiterea expedierilor de probe, emiterea documentelor relevante.
Cerințe:
Diplomă de licență sau o combinație echivalentă de educație și experiență;
Experiență în asistență personală, administrativă sau management de birou;
Bune cunoștințe ale produselor Microsoft Office, în special PowerPoint și Excel;
Entuziasmat să învețe noi abilități și capacitatea de a înțelege o cantitate mare de informații;
Orientat spre detalii și obișnuit să lucreze în cadrul unor termene strânse și sub presiune;
Abilitatea de a introduce cu precizie datele și de a menține atenția la detalii;
Deschis cultural și cu o mentalitate puternic orientată spre serviciu;
Bune abilități de cooperare și echipă;
Nivel ridicat de independență și auto-organizare, precum și abilitatea de a folosi inițiativa proprie, de a prioritiza și planifica în avans;
Abilități excelente de comunicare în limba engleză, română și rusă.
Compania oferă:
Ore de lucru stabile într-un mediu de lucru prietenos;
Mentori experimentați, care te vor ajuta să te implici în muncă;
Oportunități de creștere profesională și financiară;
Pachet de remunerare corect.
Dacă sunteți interesat de această ofertă, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, specificând denumirea postului. Pentru informații suplimentare, sunați la numărul de telefon: +373 782 08 500. E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
+373 782 08 500
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳