Кишинев, Старая Почта
С опытом
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Compania oferă:
Salariu: de la 20 000 MDL
Grafic de lucru: luni - vineri, 9:00 - 18:00
Oficiul companiei – sectorul Poșta Veche
Posibilități de creștere profesională și personală
Responsabilități:
Coordonarea întregului proces de achiziție internațională, de la plasarea comenzilor până la recepția produselor, asigurând respectarea termenelor și condițiilor comerciale
Stabilirea relațiilor contractuale cu furnizorii internaționali, negocierea prețurilor, condițiilor de plată și termenelor de livrare pentru a obține cele mai bune oferte
Monitorizarea respectării tuturor reglementărilor vamale, fiscale și sanitare specifice importului de produse alimentare în Moldova și România, inclusiv certificările necesare
Organizarea eficientă a transportului internațional, selectarea celor mai potriviți transportatori și optimizarea rutelor pentru a reduce costurile și timpii de livrare
Pregătirea, verificarea și gestionarea documentelor necesare pentru import
Efectuarea de studii de piață pentru identificarea noilor furnizori, evaluarea ofertelor și alegerea partenerilor care oferă cel mai bun raport calitate-preț
Cerințele companiei:
Experiență de lucru importurilor sau achizițiilor internaționale
Cunoștințe despre procesele de import și reglementările comerciale internaționale
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;1С
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza la un nivel avansat
Studii superioare
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Telefon: +373 68695904
Salariu: de la 20 000 MDL
Grafic de lucru: luni - vineri, 9:00 - 18:00
Oficiul companiei – sectorul Poșta Veche
Posibilități de creștere profesională și personală
Responsabilități:
Coordonarea întregului proces de achiziție internațională, de la plasarea comenzilor până la recepția produselor, asigurând respectarea termenelor și condițiilor comerciale
Stabilirea relațiilor contractuale cu furnizorii internaționali, negocierea prețurilor, condițiilor de plată și termenelor de livrare pentru a obține cele mai bune oferte
Monitorizarea respectării tuturor reglementărilor vamale, fiscale și sanitare specifice importului de produse alimentare în Moldova și România, inclusiv certificările necesare
Organizarea eficientă a transportului internațional, selectarea celor mai potriviți transportatori și optimizarea rutelor pentru a reduce costurile și timpii de livrare
Pregătirea, verificarea și gestionarea documentelor necesare pentru import
Efectuarea de studii de piață pentru identificarea noilor furnizori, evaluarea ofertelor și alegerea partenerilor care oferă cel mai bun raport calitate-preț
Cerințele companiei:
Experiență de lucru importurilor sau achizițiilor internaționale
Cunoștințe despre procesele de import și reglementările comerciale internaționale
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;1С
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza la un nivel avansat
Studii superioare
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Telefon: +373 68695904
Кишинев, Старая Почта
Дата актуализации:
29 марта 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено