Manager de oficiu
Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo” angajează:
Manager de oficiu
1. Cerinţe faţă de candidat:
a) Studii: superioare,
- Experienţă de muncă în domeniu peste 1 an;
- Abilități de comunicare și etichetei de afaceri;
- Abiltăți de organizare a lucrului cu documentele;
- Abilități de organizare, planificare și coordonare;
- Abilități avansate de cunoaștere și utilizare a PC (Word, Excel, Power Point etc.);
- Cunoașterea limbii române (de dorit să fie limbă maternă);
- Cunoașterea limbilor engleză și rusă.
b) Atribuțiile de serviciu ale Managerului de oficiu:
- Organizarea și menținerea activității eficiente a oficiului (comandă consumabile, rechizite de birou etc.);
- Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (preluarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite, emise);
- Asigurarea multiplicării și scanării documentației;
- Expedierea corespondenței de ieșire;
- Întocmirea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- Evidența registrelor corespondenței de intrare și ieșire;
- Recepționarea apelurilor telefonice;
- Întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ciai/cafea;
- Pregătire pentru întâlniri și ședințe;
- Îndeplinirea sarcinilor directe ale directorului general;
- Alte sarcini administrative.
c) Program de lucru : luni-vineri, ziua de muncă 8 ore,
d) Aptitudini/ comportamente: spirit organizatoric, punctualitate, acurateţe, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
e) Condiţii de muncă:
- Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, ajutor material la concediul anual de
- odihnă.
Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa: Cadre@moldexpo.md.
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, Vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.
E-mail: cadre@moldexpo.md
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Твое резюме успешно отправлено 🥳